poniedziałek, 9 listopada 2015

Jak zrobić pasek do spodni?


Zastanawiałaś się kiedyś jak zrobić pasek do spodni? To naprawdę proste, a efekt końcowy jest zachwycający.
 



 Co będziesz potrzebować?
-    cienkie i długie paski materiału lub sztucznej skóry o równej długości.
-    sprzączka i igła od paska, jeśli masz stary pasek śmiało go wykorzystaj.
-    igła i nitka.





Rozłóż paski na przykład na podłodze. Z jednej strony przyciśnij czymś ciężkim końcówki skóry lub materiału, żeby łatwiej było Ci zaplatać. Zacznij splot, rób podobnie jak przy warkoczach. Staraj się zaplatać ciasno. Jeśli już skończyłaś pozostaje przytwierdzić sprzączkę i igłę. Pamiętaj, by przyszyć mocno te elementy. Jak sama widzisz, w tak prosty sposób możesz wyczarować świetny pasek. Ciekawym pomysłem jest użycie różnych kolorów pasków z materiału, dzięki czemu osiągniesz rewelacyjny efekt.

1 komentarz:

  1. Ja trochę ostatnio schudłam i wszystkie spodnie spadały mi i były za luźne. Wpadłam na bardzo fajny przepis samodzielnego zrobienia plecionego paska do spodni: przepisnaszycie.pl/jak-zrobic-pasek-do-spodni/. Zrobiłam go co zajęło mi niewiele czasu i było bardzo łatwe.

    OdpowiedzUsuń