środa, 25 listopada 2015

Pomysł na naszyjnik własnej roboty.


Jednym z ciekawszych efektów jakie uzyskałam to naszyjnik zrobiony z małych, metalowych kółek w kolorze złotym. Kupiłam je za grosze w sklepie internetowym. Obcęgami nacinałam i nawlekałam kolejno tworząc fantazyjny wzór. 







Po każdym nawleczonym kółeczku należy je przycisnąć, by odpowiednio sczepiły się. Taki naszyjnik świetnie pasuje do białych bokserek, dodaje łobuzerskiego wyglądu. Kolejnym interesującym wykonaniem okazał się naszyjnik zrobiony ze starej podkoszulki i makaronu. Wystarczy wyciąć dużo cienkich i długich pasków, później w wybrany przez siebie sposób zaplatając je. Można wykorzystać znajomość plecenia z muliny.





 Bardzo ważne jest, by pozostawić na środku “wolne” miejsce, bez splotu. Na niego nawleczony będzie polakierowany makaron, dlatego wybierz pusty w środku, nieduży. Ja kupiłam lakier w kolorze czerni, a splot został zrobiony z materiału białego. Jak sama widzisz, pomysłów jest dużo. Inspiruj się i stwórz swój własny, wyjątkowy naszyjnik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz