piątek, 27 listopada 2015

Wieszak na kolczyki - zrób to sam!


Niektórzy twierdzą, że urok kobiety tkwi w jej roztargnieniu i gubieniu różnych rzeczy. Brzmi to dość zabawnie, ale nie było mi do śmiechu, gdy któregoś dnia odkryłam, że znów brakuje mi jednego, ulubionego kolczyka. Jak dobrze, że powstała idea DIY! W prosty sposób zrobiłam wieszak na kolczyki. Jeśli chcesz spróbować sama, sprawdź mój sposób.
 



Potrzebny będzie ci tamborek do haftowania. Sprawdzi się również drewniana ramka, pusta w środku, którą wykorzystałam przy tworzeniu swojego wieszaka. Przed przystąpieniem do pracy ozdobiłam drewno techniką depoucage, co dodało uroku. Zamiast prostego drewna miałam oprawę w delikatne kwiaty. Co dalej? Poszukaj w swoim domu niepotrzebny materiał. 






Ślicznie będzie wyglądać koronka lub woal. Wybierz sama co wolisz, pamiętaj że materiał będzie później nieraz przekłuwany. W tamborku możesz rozluźnić kółko, dzięki czemu łatwo dopasujesz materiał. Wystarczy napiąć na przykład koronkę, założyć część wewnętrzną kółka. Pamiętaj, by zakręcić śrubkę. Etap końcowy - obetnij dookoła materiał, zostaw kilka centymetrów zapasu, które później skleisz klejem. I gotowe. Zawieś wieszak na kolczyki w wybranym miejscu i ciesz się, że zapanowałaś nad “chaosem”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz